dimarts, 7 de maig del 2013

2012-13. OH MY BABY ! (2.0)





Oh my baby (2.0)
Si heu vengut a veure el muntatge al teatre Catalina Valls aquests dies  ja sabeu de què parlam. Ja sabeu qui és el  pare de la criatura,  ja heu escoltat les teories infantils sobre com es fan els nins i les dificultats que passen els pares a l'hora de plantejar aquests temes als fills.
Han estat dues funcions molt intenses: el primer dia -amb un públic més adult -va respondre d'una manera diferent al de la matinal  (més jovenet). 
En els dos casos, ens ho hem passat molt bé mostrant-vos la feina que hem fet durant aquest curs.
A la sessió nocturna assistiren alguns alumnes que la varen escriure i representar fa uns anys. Quina il·lusió! Ens comentaren que no era ni millor, ni pitjor que la seva versió. Que era diferent, més actualitzada, sobretot per l'anunci enregistrat.
A tots, moltes gràcies per venir-hi
Voleu veure el vídeo de l'anunci una altra vegada? Clicau aquí

  Hem creat un hasthag al Twitter ( #Oh my baby 2.0).  Entrau-hi.
"Només has tret un 8 de matemàtiques, reina?"



"Et deixarem triar el nom del germanet"












Afegeix la llegenda

" El papà posa una llavoreta..."





- Estàs menopàusica, estimada?-..._ no, embarassada! 


Els tres possibles pares
 
Les dues conductores del programa televisiu
















46 comentaris:

  1. Hola, me va agradar molt la obra, es va treballar molt la vestimenta i va estar tot molt cordinat i va ser rapid.
    Tambe me va agradar molt lo del descans perque poques obres el tenen.
    La part que mes me va agradar va ser lo ultim del programa de televisio, i en concret me va agradar un personatge, en Lluis, pero tom me vares agradar mooolt!

    ResponElimina
  2. A pesar de que no vaig poder tenir el plaer de veure aquesta obra, ma havesi agradat molt veurer-la. Tenia moltas ganes de anarla a veure.
    tinc entes que es molt maca i estic molt enfadada per no poder haveurer la vist. VMG.

    ResponElimina
  3. A pesar de que no vaig poder tenir el plaer de veure aquesta obra, ma havesi agradat molt veurer-la. Tenia moltas ganes de anarla a veure.
    tinc entes que es molt maca i estic molt enfadada per no poder haveurer la vist. VMG.

    ResponElimina
  4. L'obra d'Oh my baby 2.0, va ser molt entretingudaa, divertida iadequada. Els actors, van estar espectaculars juntament amb la música i la llum.

    Una de les coses que més hem va agradar va eser l'anunci. L'obra va ser representada a molt bon rime.

    M'agradaria donar l'enhorabona a tots i totes.

    Guillem Matas.

    ResponElimina
  5. M'agradat molt, han estat molt be tots i o han clavat tots el personatges. En general tot ha estat be, ses llums, s'ha musica, el objectes i sobre tot els personatges. Voldria donar les felicitacions als personatges i a tots es que han ajudat a l'obra de oh my baby. =)

    ResponElimina
  6. L'obra mostra els diferents cassos de les nines que es queden embarassades .
    Els personatges s'han adequat als seus papers , el decorat anava bariant hi va estar molt bé.
    L'anunci l'he trobat molt divertit y adequat amb l'obra , la coreografia molt bona y senzilla.
    En concret l'obra es divertida,l'acompanyament (decorat,musica..) ha estat bé. Recomanu veure-la.
    Angie 2A

    ResponElimina
  7. a mi l'historia me va agradar molt per que ens ensenya que hauriem de ser mes responsables nosaltres, els joves encara més per que no ens passi el que li va passar a moltes de les nines de l'obra,
    També me sentit molt identificada amb l'escena que surten les tres nines quan son adolescents que nomes ens procupa el que pensin del nostre aspecte, agradar als al.lots, mirarmos al mirall, engreixar uns quants de quilos...
    també ens mostra les irresponsabilitats que tenim els joves quan no feim servir una precaució i podem arribar a trovarmos amb tres possibles pares...

    Marta Juan 2C

    ResponElimina
  8. Ha sigut impresionan , per a ser la primera vegada que faig teatre ha estat perfecte ! Lo que mes m'agradat ha sigut el tema de l'obra , va haver un poc d'equivocació a les llums per petites dificultats que varem tenir , el decorat va ser dificil de sercar , però va ser bo de posar , l'utillatge va ser també molt bo per qué cada personatge duia els seus complement com un hula-hop , una poma , una pepa , un mirall ,etc. La música va estar molt encertada a la part del matrimoni 'the gosth' i l'anunci va ser una de les coses més bonesde fer per la diversió , però no tant fàcil de crear-lo ...jajaja I BE QUE A JO M'HA ENCANTAT i esper tornar-lo a fer !

    ResponElimina
  9. Ha estat una obra agradable, molt entretinguda , amb uns personatges molts segurs . La història va ser un tema que ens preocupa a tothom ja que un embaràs pot perjudicar-te la vida i per això va ser una història interessant . La decoració va ser molt transitiva ja que sempre hi havia moble per aquí moble per allà ...
    El que més me va agradar va ser la musica , sempre escollien la musica adequada per el moment adequat i això li va dar un toc molt particular .
    Els actors varen ser el nucli de la obra , es a dir que varen ser lo més important de l'obra ja que pareixien ser els personatges de veritat , sobretot el pare , pareixia que li anava a donar un atac de veritat.
    L'obra m' ha agradat molt ja que era molt divertida .
    I.C.F

    ResponElimina
  10. Va ser una obra molt bona. La música entre escenes era molt encertada i divertida. La poma que menjava la germana gimnasta em va agradar molt perquè reflectia el seu paper.
    No vaig entendre massa que pintava la cançó de "Bob Esponja" però va ser graciós.
    El punt còmic que tenia aquesta obra em va agradar molt, perquè no reies tot el temps, però quan reies, ho feies de veres.
    Reflecteix la realitat d'avui en dia i així s'apropa més a nosaltres i l'entenem millor.
    Àngela Sart

    ResponElimina
  11. L'obra oh my baby que vàrem veure l'altre dia em va agradar molt,per que va ser molt divertida i interessant.Els decorats varen estar molt bè ,per que hi havia de tot.La vestimenta que duien els protagonistes també estava molt bé, i ademès el extres que duien a ala roba eren molt bons.Una cosa que em va agradar va ser la mùsica que posaven mentre canviaven d'escena,que donava un toc interessant i divertit.Però lo que mes em va agradar va ser l'anunci que era divertit i com varen actuar alguns personatges ,ja que o feien molt bé

    ResponElimina
  12. M'ha paregut una obra molt divertida amb unes interpretacions excel·lents de cada actor/a, jo opín que és una obra molt adequada. Puc dir que és l'obra que més m'ha agradat sense cap dubte, és una obra divertida des de que comença fins que acaba, no vaig parar de riure, també me van agradar molt els efectes de so i de llum, una de les parts que mes em va agradar va ser l'anunci ja que no me l'esperava per res.
    Enhorabona a tots els actors, les actrius i l'equip directiu.

    ResponElimina
  13. L'obra em va agradar bastant,va ser molt divertida i el actors ho varen fer molt bé. Una de les coses que més em va agradar de l'obra va ser l'anunci, estava molt ben muntat i era molt graciós. El tema del que tractava l'obra em va agradar bastant, és un tema que si et passa a la vida real no et fa tanta gràcia, però vist en una obra et fa riure bastant. El decorat i els efectes de so estaven molt bé. Trob que és una obra que li agaradaria veure a molta gent, està molt bé.

    ResponElimina
  14. Vaig trobar molt original el fet de que l'anunci s'hagués enregistrat prèviament, va ser un de les coses que més m'agradà de l'obra. També em va agradar moltíssim tota la trama de l'obra, ja que era molt original i estava molt ben representada, els personatgesestaven molt ben caracteritzats i ho feren molt bé durant tota l'obra, també vaig trobar molt original tots els decorats, ja que estaven molt ben aconseguits, i la música, ja que estava ben adequada a l'obra.
    Pel que fa a l'obra en general la vaig trobar divertidíssima i molt ben treballada.
    Enhorabona!!

    ResponElimina
  15. L'obra "Oh my baby",m'ha agradat ja que hi ha hagut un bon sentit del humor durant l'obra encara que hi hagués errades en la part tècnica de la llum. A vegades no se'ls sentia prou bé, haurien de xerrar un poquet més alt.Però un actor que he de destacar és en Lluís Oliver ja que la seva actuació ha estat molt bona, però també tots els altres actors ho han fet bé.En definitva, moltes felicitats per l'obra i que continuï l'espectacle.Marc Núñez Casares

    ResponElimina
  16. Tenint en compte que no són actors professionals i llevat de qualque error tècnic (en el lluminat i so), crec que ho van fer molt bé i a més van connectar amb el públic fent riure en bastantes ocasions.

    ResponElimina
  17. L' obra em va parèixer molt treballada amb uns actors molt segurs, i decidits a fer passar una bona estona al seu públic. Em va cridar l' atenció el petits canvis que es varen fer a la 2.0 respecte a la primera com per exemple l´anunci d´evax a la Seu. En definitiva una actuació fantàstica i uns errors que quasi no es varen notar.

    ResponElimina
  18. L'obra me va a agradar molt, sobretot el seu toc d'humor durant tota la trama. L'obra té un toc modern que la fa agradable de veure, i, sens subte, tornaria veurer-la, així que la recoman.

    ResponElimina
  19. L'obra em va agradar molt, en espencial en Lluís Oliver, que va fer una actuació genial.

    ResponElimina
  20. me va parèixer una obra bastant divertida, una paròdia de el que es tenir un fill.La escenografia va estar ben realitzada amb un dialeg fluit i divertit. Penso que va esser un poc breu però amb un bon argument. Donc l'henorabona als actors i actrius de l'obra

    ResponElimina
  21. L'obra em va parèixer que estava molt treballada i que els actors, tot i no ser professionals, estaven bastant segurs del seu paper. Però, per criticar alguna cosa, va haver un parell de problemes amb el so i la il·luminació. Tot i això, va ser molt divertida i entretenguda!

    ResponElimina
  22. L'obra em va agradar molt. Apart del tema de l'obra, que va ser molt interessant al menys per a mi, pels actors que es va notar que varen fer l'obra amb interès i il·lusió. La recoman, heu fet molt bon treball!

    ResponElimina
  23. Vull donar l'enhorabona al col·lectiu de teatre. Personalment vaig trobar que va ésser una obra molt divertida i dinàmica i això va fer que paresqués una obra curta. De nou: Enhorabona!

    ResponElimina
  24. la representació per part dels personatges va ser molt bona, amb alguns personatges que destacaven sobre els altres. respecte a la trama de l'obra, la vaig trobar simple i poc original, i veient la gran representació feta, trob que podrien haver representat una obra de més dificultat o de trama diferent

    ResponElimina
  25. L'obra de Oh My Baby 2.0 en general va ser bona i me va agradar.L'historia era divertida i entretenguda , el decorats i el vestuari estava molt ven presentat , la música als moments claus també va ser gran aportació per a l'obra . El actor estaven segurs i decidits , cosa que feia que et fiquesis en l'obra . Apesar de que no he vist la 1ra que segur que ha estat igual de bona que aquesta , recoman aquesta obra a la gent que no la ha vist .

    ResponElimina
  26. Jo crec que noltros els actors hem treballat molt dur per fer aquesta obra i personalment em va agradar molt viure aquesta experiencia amb tots els companys. I sense dubte ho tornaria a fer-ho . Ja que comparteixen mil coses amb els companys de teatre. tots varem treballar molt dur i ens varem esforçar molt pero vull dir que Lluis Oliver és un gran company i actor. I amb ell es molt més facil actuar perque se fica rapidament en es paper i fa que els altres tambe ho fasin.
    El que em va agradar més va ser el preestren ja que tot eren nervis i il.lusió i veure les cares dels principiants i les ganes que tenien tots era impresionant.

    ResponElimina
  27. Una obra plena d'energia i diversió, on cada minut t'extreu una rialla.
    Es actual i molt dinàmica, on es veu clarament l'intent de modernització amb temes actuals.
    No es gens pesada i l'actuació dels actors sota la direcció d'una gran directora va fer que fos tot un èxit.
    Totalment recomanable.

    ResponElimina
  28. Una obra molt entretenguda, molt ben treballada, amb un gran detallisme, allò que més m'ha agradat ha estat el vestuari. Els actors s'han ficat moltbe a nel seu paper, sobretot cuant feien nadons, va ser una gran escena, varem poder recordar els nostres millors moments de la infancia. Tambe destaca l'originalitat de la obra, on les actores de el diari de petra ens fan treure un somriure, o els tres candidats, cadascun amb la seva gran personalitat.
    Ha estat una bona obra, enhorabona!

    ResponElimina
  29. Des del meu punt de vista, l'obra va ser PERFECTA (o, almenys, quasi). Els personatges estaven molt ben triats i distribuïts, el llenguatge era adequat i, per acabar, va ser molt, però que molt graciosa. M'agradaria destacar les actuacions d'en Lluís Oliver i d'en Mateu Coll. En Lluís, amb experiència dins el món de l'espectacle, va ser, sens dubte, el millor actor (sense menysprear els altres). Va donar el toc més graciós de tots, fent de pare exagerat, de marit banyut o d'homosexual. Els seus actes o comentaris de rerefons van acabar de "pulir" el meravellós guió proposat. En Mateu, igual, sobretot a l'escena dels "Action Man". Tot i que no vaig molt de teatre (simplement perquè sóc més d'anar a concerts i, per tant, no puc pagar tant), és de les millors obres que he vist mai. Enhorabona a na Lena i a tots els seus actors! Ah, i molta merda per properes actuacions!

    ResponElimina
  30. Una obra fantàstica,et rius en tot moment i gaudeixes de vorer-la.Uns actors fantàstics!

    ResponElimina
  31. L'obra em va parèixer molt agradable i entretinguda, es va notar el treball fet pels actors i actrius durant tot el curs, va quedar un magnífic treball, enhorabona!

    ResponElimina
  32. L'obra es va notar que esteia treballada i tots els actors es sabien perfectament el seu paper. Vull remarcar que l'anunci va quedar molt molt bé. Tots els actors i actrius ho varen fer bastant bé, però s'ha de remarcar sobretot l'actuació den Lluis Oliver. Enhorabona!

    ResponElimina
  33. L'obra Oh my baby 2.0 va ser una experiència increible que m'agradaria repetir. Com a personatge i teatrera tenc una visió diferent sobra els resultats de l'obra. Tot i que foren bons, l'esforç que hi ha darrera es molt mes del que es va poder apreciar. Els nirvis abans de sortir seria sense dubte el que més record del dia de l'estreno. Esper que a tots lis agrades l'obra i passessin una bona estona. Gracies Lena!

    ResponElimina
  34. l'obra em va parèixer molt treballada, amés es nota q els actors lis agradava actuar, i transmetien aquesta sensació de seguretat i felicitat. Personalment me va agradar i mo vaig passar molt be els erros no es varen notar.
    L'Únic que puc dir es bon treball

    ResponElimina
  35. Aquesta obra va estar molt be degut a que son un grup de joves no profesionals els quals estan molt interesats en el teatre es veu que darrera de aquell estrene hi havia un treball bastant elaborat, en la meva opinio va ser un poquet repetitiu el tema de l'embaraç tot i que va estar molt be, i tambe cal destacar l'actuacio de en Lluis Oliver , el qual va fer una actuacio fantastica i te una facilitat per actuar que li serveix guanyar-se al public . Bon treball

    ResponElimina
  36. L'obra, vista la gran feina que varem fer, va sortir millor de l'esperat encara que amb certs problemes tècnics. Per jo fer aquesta obra ha estat una manera de fer amics, de disfrutar ocupant la identitat dels personatges i una font de rialles sense fi. Vaig disfrutar fins l'últim moment tant en els ensais com en el dia de la representació.Encara que els meus nirvis em van fer passar uns moments bastant tensos però els tornaria a passar sense pensar-ho nomes per poder tornar a representar aquesta obra amb els millors companys i amb una professora amb gran paciència i a la que agraesc la oportunitat que ens ha donat per poder realitzar aquesta actuació.
    VISCA EL TEATRE!!!

    ResponElimina
  37. No havia vist mai una obra de teatre d'aquest caire , amb això em refereixo a que no sols l'obra i el seu argument , sinó també la seva estructura organitzativa em van venir de nou. L'obra en el seu conjunt bastant bona tenint en compte que es tracta d'una obra d'institut , però la recurrència de l'escena de "us he de dir una cosa.." pot arribar a fatigar el públic , cosa que no lleva mèrit a les ecenes gracioses i fins i tot desternillants d'alguns actors . Els actors, impecables , no se'ls pot treure res dolent , seguretat , fluidesa i una interpretació molt decent (a excepció d'un cas extraordinari) i si hi havia llacunes de guió , no es va notar . La coordinació dels focus i la iluminació del teatre en general em va semblar pèssima , però era una tasca prou dificil . La producció publicitària i les coreografies originals em semblaren bastant correctes i s'adaptaven a l'estil de l'anunci publicitàri , en general una obra bastant completa , no apta per a tothom i no massa pujada de tema però entretinguda , i pel preu d'1,5 E , no es treu cap queixa notable.

    ResponElimina
  38. Gran obra, mes entretinguda del que jo pensava
    Hi va haver un gran treball col.lectiu i alguns hem van demostrar que això del teatre se lis dona mijor del que jo pensava.
    Me'n quedo amb sa frase de "els action mans son meus"

    ResponElimina
  39. Em va agradar la posta en escèna d'aquesta obra, amb els moments en que s'iluminava només una part de l'escenari on els actors estaven en "moviment" mentre que els altres quedaven quiets en l'oscuritat. Però he trobat que hi havia escénes un poc repetitives "Saps que ? estic embaraçada :O".

    ResponElimina
  40. Vaig riure molt, tot i que em pensava que no ho faria. En ella i actuaven molts d'amics meus. En un principi tan sols i volia anar per veure com aquests actuaven però després de veure l'obra la idea de tan sols anar-hi per veure els meus amics va canviar. Molt bona feina!!

    ResponElimina
  41. Oh my baby (2.0) em va agradar molt, l'escenari trob que va quedar molt ben decorat.Els actors es veia que s'havien esforçat molt per poder respresentarla de la manera que ho varen fer, des de aqui lis vull donar l'enhorabona ja que va ser una gran representacio.
    obra magnifica, les riallles eren assegurades!

    ResponElimina
  42. OH MY BABY(2.0),va ser una obra molt entretinguda i molt divertida amb actuacions molt bones dels personatges, però sobretot hem va agradar l'actuació de'n Luis, es un actor espectecular.

    ResponElimina
  43. Trob que l'obra va ser molt entretinguda i que va ser el fruit d'un bon treball per part dels actors. La posada en escena va ser molt bona i el tema de l'obra ens interessa a tothom. Una de les coses que més em va agradar va ser que intercalassin l'anunci.

    ResponElimina
  44. L'obra va ser força bé, fa un temps el tema del embaraç als joves va ser una tensió forta, juntament amb la molesta propaganda que feien el govern per prevenir i les empreses privades. Oh my baby 2.0 es (personalment) una paròdia del tema, profundament, va ser força graciosa, però jo crec que l'obra estiguès destinada a un públic més adult, però per comprendre la situació no es necesari ser un adult, va ser una gran obra, no tant graciosa com a altres anys, però val la pena repetir-ho.

    ResponElimina
  45. L'obra va ser molt divertida i entretenguda , no es va fer una obra pesada i el temps va passar molt aviat. Els actors van actuar molt bé i em van fer riure molt, per mi va ser una gran obra.

    ResponElimina
  46. L' obra m'he va agradar molt perque era molta graciosa i adames es veia un gran esforç per part del actors enhaborabona!!!!

    ResponElimina

Hola, aquest blog és obert a les vostres opinions, sempre constructives. Salutacions