dilluns, 4 de maig del 2015

Ens ha visitat Teatre de Vellut

Domènech i Domènech

Avui matí hem fet una sessió matinal per als alumnes de 2n de Batx de l'obra Domènech i Domènech, representada pel grup Teatre de Vellut que resumeix els continguts del currículum de 2n de batx.
La sessió ha anat mel. Ha interessat els alumnes i els professors que feien de públic i els actors, amb la seva professionalitat a què ens tenen acostumats, tot d'una s'han ficat el públic dins la butxaca. 

Llegiu alguns dels comentaris que han fet de  representació els joves assistents:

 " A mi, l'obra de teatre m'ha paregut molt interessant ja que mitjançant una paròdia dels autors més importants de la literatura catalana ens han introduït el que hem estudiat.
He rigut molt quan en Joan Maragall i en Santiago Rusiñol han sortit "enfrontats" per donar ajuda a un Domènech i també  quan  ha sortit la paròdia dels tics i tartamudejos de Quim Monzó.
Aquests moments de riure contrastats amb la història de la literatura catalana, que ja hem estudiat, ajuda que ho entenguem millor i que ho aprenguem amb més gust.
També cal destacar els actors, el gran esforç  que han fet perquè passem una bona estona, a més que per al meu gust ho han fet molt bé.
En conclusió, si a algú li agrada el teatre i vol passar una estona agradable i passar-s'ho bé i tenen l'oportunitat de veure'ls, els recomanaria que hi anassin"  ( Lluís M. Ordinas)

o aquest altre:

" Pot ser el moment que més m'ha emocionat ha estat quan han representat la Plaça del Diamant de Mercè Rodoreda perquè m'ha tocat llegir l'obra aquest any i em va impactar molt la part on ella està tan desesperada que pensa a matar els seus fills i després suïcidar-se. Veure aquesta escena representada m'ha posat els pèls de punta" (Natàlia Bonet)
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola, aquest blog és obert a les vostres opinions, sempre constructives. Salutacions